دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

افزایش واردات گوشی تلفن همراه در 11 ماهه امسال

میزان واردات گوشی تلفن همراه در ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ارزشی ۱۶۷.۹۵ درصدی داشته است.

به گزارش galaxy در حالی که در ۱۱ماهه سال گذشته میزان واردات گوشی تلفن همراه به کشور ۲۷۰ تن به ارزش ۲۷ میلیون دلار بوده است این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۴۷۰ تن به ارزش ۷۳ میلیون دلار رسیده که بر این اساس ۷۳.۷۰ درصد از نظر وزنی و ۱۶۷.۹۵ درصد از نظر ارزشی افزایش داشته است.

منطقه آزاد چابهار، امارات متحده عربی و چین عمده‌ترین مبادی واردات گوشی تلفن همراه به کشور در این مدت بوده‌اند که میزان واردات از منطقه آزاد چابهار ۱۸۷ تن به ارزش ۲۷ میلیون و ۷۹۸ هزار دلار بوده که به لحاظ وزن ۴۰.۱۴ درصد و به لحاظ ارزش ۳۸.۰۴ درصد از سهم کل واردات گوشی تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.

همچنین میزان واردات گوشی تلفن همراه از امارات متحده عربی در این مدت، ۲۳۳ تن به ارزش ۳۷ میلیون و ۱۳۸ هزار دلار بوده که این کشور از نظر وزنی ۵۰.۰۸ درصد و به لحاظ ارزشی ۵۰.۸۳ درصد از سهم کل واردات گوشی تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.

در ۱۱ ماهه سال جاری همچنین ۲۷ تن گوشی تلفن همراه به ارزش چهار میلیون و ۳۰۸ هزار دلار از چین خریداری‌ کرده‌ایم که به لحاظ وزنی ۵.۸۹ درصد و به لحاظ ارزشی ۵.۹۰ درصد از سهم کل واردات گوشی تلفن همراه به کشور را به خود اختصاص داده است.

در مورد سایر کشورها میزان واردات گوشی تلفن همراه در این مدت ۱۸ تن به ارزش سه میلیون و ۸۲۶ هزار دلار بوده که از نظر وزنی ۳.۸۹ درصد و از نظر ارزشی ۵.۲۳ درصد از سهم کل واردات گوشی تلفن همراه را نشان می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.