دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

پاناسونیک: اولین پلوپز اندرویدی دنیا

به گزارش galaxy
آشپزی کردن از کارهایی است که به خاطر تنوع اش کمتر ما را خسته می کند. حالا فکر کنید آشپزی کردن با گجت های جدید و سیستم عامل های دوست داشتنی شان چه لذتی دارد. تا به حال پلوپز اندرویدی دیده بودید!؟


پاناسونیک در یک کار مشترک با شرکت سونی ادعا می کند اولین پلوپز دنیا را که با اسمارت فون کار می کند طراحی کرده است. این محصول ژاپنی با مدل SR-SX2 دارای یک چیپ RFID است. اگر سیستم عامل اسمارت فون شما اندروید باشد و از فناوری FeliCa مخصوص سونی پشتیبانی کند، می توانید از راه دور به این پلوپز وصل شوید و مراحل طبخ برنج را به طور دلخواه بر روی آن برنامه ریزی کنید.


جالبتر آنکه می توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص، نوع برنج مورد استفاده خود را انتخاب کرده و از نکات فنی طبخ آن مانند میزان آب، درجه حرارت و... مطلع شوید. با دانستن این نکات طبخ برنج را برنامه ریزی کرده و همه چیز را به این پلوپز هوشمند بسپارید.


از طرفی یک بانک غذایی که شامل چندین دستور تهیه و طبخ غذاهای گوناگون است توسط پاناسونیک گرد آوری شده. تنها کافی است با سیستم عامل اندورید گوشی به این بانک متصل شوید و طرز تهیه غذاهای قابل طبخ با این مدل پلوپز را مشاهده کنید. 6 دستور غذا جهت مطالعه و استفاده در آینده، قابل ذخیره در حافظه این پلوپز است. همچنین هر فرد می تواند 100 دستور غذایی را به کمک اسمارت فون خود به بانک غذایی پاناسونیک اضافه کند.


این محصول قرار است از ماه ژوئن امسال وارد بازار شود. اما هنوز صحبتی از قیمت تمام شده آن به گوش نمی رسد. به هر حال طبخ برنج با طعم سیستم عامل اندروید هم باید تجربه ای دلچسب باشد.









نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.