دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

سایت ارسال کارت نوروزی راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت پست گفت: این شرکت در آستانه نوروز....

مدیرعامل شرکت پست گفت: این شرکت در آستانه نوروز سایتی را راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق آن با هزینه 600 تومانی، کارت‌پستال خریداری کرده و برای اشخاص مورد نظر خود در سراسر کشور ارسال کنند.

 به گزارش galaxy محمدحسن کرباسیان اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در آستانه آغاز سال نو سرویس جدیدی را در ارتباط با نوروز راه‌اندازی کرده‌ است.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: این سرویس در قالب یک سایت اینترنتی با آدرس http://www.ecard.post.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی توضیح داد: در این سایت نمونه‌های مختلفی از کارت‌پستال‌ها ارائه شده است که کاربران می‌توانند با ورود به این سایت نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورت تمایل جمله‌ای روی آن بنویسند.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از انتخاب الکترونیکی کارت‌پستال، مأموران شرکت پست در محل شرکت پست، این کارت‌پستال را پرینت گرفته و به صورت فیزیکی و با پست‌ویژه برای مقصد موردنظر کاربر ارسال می‌کنند.
کرباسیان خاطرنشان کرد: مجموع هزینه‌های انتخاب و ارسال این کارت‌پستال‌ها، 600 تومان به ازای هر کارت است که با کارت بانکی با پرداخت الکترونیکی توسط مشترک پرداخت می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.