دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

آیا فیس بوک در آستانه تعطیلی است؟

 فیس بوک هشدار داد در صورتی که نتواند...  

فیس بوک هشدار داد در صورتی که نتواند از پس مجموعه ای از دادخواهی های پرهزینه برآید، مجبور به تعطیل کردن این شبکه اجتماعی خواهد شد.
این شبکه اجتماعی به تازگی و پیش از آغاز عرضه عمومی سهام خود اقدام به انتشار پیام های صریح جهت اطلاع رسانی به سرمایه گذاران احتمالی در آینده کرده است.
مقامات فیس بوک در این پیام ها که در قالب یک سند درآمده، با اشاره به اقدامات قانونی گوناگون از جمله اقدام قانونی یاهو در متهم کردن فیس بوک، تاکید می کنند که این اقدامات بر کسب و کار، شرایط مالی و نتایج عملکرد آنها تاثیرگذار خواهد بود.
در بخش دیگری از این سند آمده است: " شرایط چنین توافقات و قضاوت هایی می تواند ما را مجبور کند برخی خدمات خود را متوقف کنیم یا مبالغ قابل توجهی را به طرف دیگر بپردازیم."
لازم به ذکر است که چنین خطراتی از سوی کارشناسان و تحلیلگران نیز تحت عنوان بدترین حالت های سرمایه گذاری در فیس بوک عنوان شده است و فیس بوکی ها می توانند با استفاده از این هشدارها وضعیت خود را بهبود بخشند.
به گزارش بانکی‌دات‌آی‌آر اما به باور فیس بوکی ها، مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی این شبکه اجتماعی قرار گرفته، نمی تواند تهدیدی جدی برای این رسانه بین المللی باشد.
در هر حال سهام شبکه اجتماعی فیس بوک با قدرت نفوذ بسیار بالا در بهار سال آینده به عموم مردم عرضه خواهد شد و کسانی که قصد خرید آن را دارند، باید با بررسی و توجه به تمامی جوانب اقدام به صاحب شدن بخشی از فیس بوک کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mostafa پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 00:40 http://www.kingofpersia.ir

با سلام وبلاگ جالبی دارید.
به ما هم سربزنید.
www.kingofpersia.ir
مرکز افزایش بازدید :http://pagerank.kingofpersia.ir/
مرکز آمارگیر و افزایش بازدید : http://webanalysis.ir/

با سلام اگر اشتباه نکنم گفته بودید یادآوری کنم که زمان کنکور فراگیر کی هست !؟ زمان ثبت نام کنکور کارشنارشی فراگیر 9 مهرماه و کنکور کارشناسی ارشد فراگیر در 12 مهرماه 1391 و آزمون آن در 24 آذر ماه است لطفا جهت آمادگی به وب سایت ما مراجعه و جهت تهیه منابع اقدام کنید آیا قصد آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارید ؟ آیا می دانید خیلی از داوطلبانی که قبول شده اند از ما مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان گرفته اند ؟ آیا می دانید در وب سایت همیشه آنلاین تنها وب سایت قدرتمند در زمینه ارائه خدمات رایگان کنکور ارشد فراگیر به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود ؟ آیا می دانید همیشه آنلاین متشکل از گروه بزرگ فارغ التحصیلان ارشد فراگیر پیام نور است ؟ آیا می دانید همیشه آنلاین در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاوره رایگان می دهد ؟ آیا می دانید که همیشه آنلاین سوالات سال های پیش کنکور ارشد فراگیر را به قیمت بسیار ارزان (تمام سوالات سال های هر رشته 4000 تومان ) ارسال می کند ؟ آیا می دانستید در همیشه آنلاین داوطلبان پیرامون موضوع کنکو ارشد فراگیر با هم به تبادل نظر می پردازند ؟ آیا می دانستید همیشه آنلاین پاسخ های اختصاصی برخی از سوالات رشته های فعال را در اختیار دارد ؟ شماره مشاوره ما در این زمینه : 09358027490 آدرس تهیه جزوات و منابع : http://shop.hamisheonline.com ادرس استفاده از مقالات و راهنماهای کنکور ارشد فراگیر http://www.hamisheonline.com همیشه آنلاین گروه تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر با خدمات رایگان آموزشی

mj-mose جمعه 7 مهر 1391 ساعت 00:32 http://jayezeh.lxb.ir

سلام. وبلاگتون عالیه.به وبلاگ منم یه سر بزنین.نظر یادتون نره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.