دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

Shinra Technology شرکتی تازه تاسیس اسکوئرانیکس برای راه‌اندازی سرویس ابری بازی

امین باقرزاده - شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 19:13

شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس از شرکت جدید شینرا تکنولوژی برای فعالیت در حوزه‌ی سیستم‌های ابری و استریم بازی‌های ویدیویی رونمایی کرد. به گفته‌ی اسکوئر انیکس٬ شینرا تحولی عظیم در گیمینگ خواهد بود و مسیر صنعت بازی‌سازی را می‌تواند تغییر دهد. با برخط همراه باشید.

این شرکت که مقر آن در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است٬ بر طبق گفته‌ی مدیرعامل شرکت اسکوئر انیکس قرار است از اوایل سال ۲۰۱۵ سرویس ابری خود را به صورت آزمایشی راه اندازی کند.

شینرا در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۴، دموی تکنیکی از قابلیت‌‌های این سرویس ابری به نمایش گذاشت و از همکاری شرکت یوبی‌سافت نیز در زمینه‌ی بازی پرده برداشت. ایده‌ی این سرویس٬ یک ابرکامپیوتر مجازی است که قدرت اجرای بازی‌ها را در محیط ابری دارد و آن را در قالب ویدیو٬ برای کاربر استریم می‌کند. بنابراین٬ کاربر نیازی به هیچ سخت‌افزار واسطه نخواهد داشت.

شینرا در سایت رسمی خود٬ این نکته را اظهار داشت که این پروژه زیرساختی در سطح جهانی دارد و این اجازه را به توسعه‌دهندگان شبکه‌ می‌دهد که استریمی با کیفیت بسیار بالا و حداقل تاخیر ایجاد کرد.

شرکت شینرا تکنولوژی٬ انقلابی دیگر در صنعت بازی و سرگرمی است. با بهره‌برداری از قدرت ابرکامپیوتر در محیط ابری٬ شینرا پیشگام تجربه‌آی خواهد شد که به وسیله‌ی تکنولوژی‌های معمول گیمینگ امروزی٬ امکان دسترسی بهش نخواهد بود. شینرا صرفا یک اتفاق دیگر نیست٬ شینرا یک تکنولوژی موفق است که صنعت بازی‌های ویدیویی را رو به جلو حرکت می‌دهد.

از حرکت‌های جدید و جاه‌طلبانه‌ای که این پروژه پیش‌رو دارد٬ همکاری با استودیو‌های خاص و ساخت بازی‌های جدید برای پلتفرم خود است که ادعا شده این بازی‌ها و تجربه‌ی کسب شده از آن‌ها‌٬ پیش از این دیده نشده است.

به نظر شما این حرکت شرکت اسکوئر انیکس و ایجاد یک سرویس ابری٬ نشان‌دهنده‌ی جهت‌گیری جهانی برای نقل مکان به سیستم‌های ابری است و باید برای آن به زودی آماده شد‌؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.