دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

عذرخواهی مدیر گوگل انگلیس و سرزنش ال جی برای کمیابی نکسوس 4

رضا باقرزاده در- 2012-12-18 15:27

مدیرگوگل انگلیس و ایرلند ضمن عذرخواهی رسمی بابت مشکل در تهیه و عرضه به موقع نکسوس 4، توضیح داد که این تعداد کم موجودی غیرقابل قبول بوده و ال جی را برای کوتاهی در تامین منابع سرزنش کرد. این مشکل باعث شده است که تعداد زیادی از خریداران این تلفن هوشمند هفته ها منتظر تحویل کالای شان باشند، 

دن کبلی در اکانت گوگل پلاس خود ضمن اشاره به انتقادات اخیر, اعلام کرد که گوگل انتظار دارد طی هفته جاری تعداد قابل توجهی نکسوس 4 وارد انگلیس شود. این تعداد قرار است تحویل کسانی شوند که برای دریافت پیش از کریسمس این اسمارت فون ثبت نام کرده بودند. 

وی نوشته است: «من می دانم که شما این موضوع را غیرقابل قبول می دانید و ما در حال تلاش شبانه روزی و تمام هفته هستیم تا این ایراد را برطرف کنیم. تدارکات تولید کننده بسیار اندک است و بخش ارتباطی هم دچار مشکل شده است. من به دلیل سرویس مان و مشکلات فرآیند ارتباطی مان رسما عذرخواهی می کنم.» 

کسانی که در ابتدا به آنها گفته شده بود پس از طی فرآیند خرید ۳ تا ۵ روزه اسمارت فون شان را دریافت خواهند کرد، هنوز دچار مشکل هستند. البته کبلی می گوید که این فرآیند در حال تکمیل برای ارسال است. گوگل انگلیس برای جبران مشکل تاخیر، به کسانی که سفارش خود را دیرتر از ۵ روز تحویل بگیرند مقداری تخفیف می دهد. 

تقاضای بازار برای نکسوس 4 کاملا گوگل را غافلگیر کرده و کار به جایی رسیده که اتمام موجودی سایت های فروش این اسمارت فون اندرویدی تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. و آغاز فروش دوباره در جاهایی مانند انگلیس چندین هفته وقت برد تا گوگل بتواند این پرچمدار خود را دوباره برای فروش عرضه نماید. و جالب تر اینکه در برخی مراکز، خریداران اولیه که محصول را پیش خرید کرده بودند هنوز منتظر تحویل کالا هستند، در حالی که افراد جدیدتر نکسوس 4 خود را تحویل گرفته اند. 

و آخر داستان نکسوس 4 اینکه سایت جی اس ام آرنا ساعتی پیش از آغاز دوباره فروش نکسوس 4 در فروشگاه آنلاین گوگل آلمان و انگلیس و در نهایت اتمام موجودی در یک چشم بر هم زدن خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.