ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
رضا باقرزاده- 2013-01-09 12:15
یکی از بخش های جالب CES امسال، اتاق پرو لباس، جواهرات و لوازم آرایشی سه بعدی تولید FaceCake است. ایده اصلی این اپلیکیشن، اضافه کردن یک اتاق پرو مجازی به فروشگاه ها است. و البته تا حد زیادی به محصول نهایی هم نزدیک شده و اکنون در برخی شعب منتخب فروشگاه های زنجیره ای Bloomingdale مورد استفاده قرار می گیرد.
در CES امسال شرکت FaceCake دو محصول به همراه آورده. یکی Swivel Close-Up که به شما اجازه می دهد چیزهایی همچون جواهرات، کلاه و لوازم آرایشی مختلف را روی تصویر دیجیتال تان امتحان کنید، دیگری هم Swivel Digital Signage است که همانند نسخه اصلی Swivelبرای پرو لباس استفاده می شود. و البته می تواند برای جذب مشتری به داخل مغازه هم مفید باشد.
اهمیت استفاده از چنین ابزاری در فروشگاه ها وقتی بهتر مشخص می شود که تصور کنید یک مشتری تصمیم دارد ۱۰ لباس یا ۲۰ گردنبند را امتحان کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرد.