دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اتاق پرو مجازی لباس و لوازم آرایشی بر اساس واقعیت افزوده

رضا باقرزاده- 2013-01-09 12:15

یکی از بخش های جالب CES امسال، اتاق پرو لباس، جواهرات و لوازم آرایشی سه بعدی تولید FaceCake است. ایده اصلی این اپلیکیشن، اضافه کردن یک اتاق پرو مجازی به فروشگاه ها است. و البته تا حد زیادی به محصول نهایی هم نزدیک شده و اکنون در برخی شعب منتخب فروشگاه های زنجیره ای Bloomingdale مورد استفاده قرار می گیرد. 


به طور خلاصه، تکنولوژی پشت این محصول، واقعیت افزوده است که چیز جدیدی به نظر نمی رسد، اما این شرکت با پیاده سازی صحیح آن، محصولی مناسب و کاربردی عرضه کرده است. در CES 2013 هم شرکت کنندگان این شانس را دارند که در جلوی مانیتورهای نسبتا بزرگ، اپلیکیشن Swivel را امتحان کنند. این تکنولوژی به شما اجازه می دهد که در جلوی دوربین ایستاده و امکانات مختلف موجود در برنامه را روی تصویر دیجیتال زنده تان امتحان کنید. این موارد می تواند شامل لباس های مختلف، کیف و کفش، یا لوازم آرایشی و جواهرات باشد. حتی شما با چرخش در جلوی دوربین می توان از زوایای مختلف جلو و عقب لباس را بر تن تان ببینید.


FaceCake-signage_001-500px-narenji-ir.jpg

در CES امسال شرکت FaceCake دو محصول به همراه آورده. یکی Swivel Close-Up که به شما اجازه می دهد چیزهایی همچون جواهرات، کلاه و لوازم آرایشی مختلف را روی تصویر دیجیتال تان امتحان کنید، دیگری هم Swivel Digital Signage است که همانند نسخه اصلی Swivelبرای پرو لباس استفاده می شود. و البته می تواند برای جذب مشتری به داخل مغازه هم مفید باشد. 

اهمیت استفاده از چنین ابزاری در فروشگاه ها وقتی بهتر مشخص می شود که تصور کنید یک مشتری تصمیم دارد ۱۰ لباس یا ۲۰ گردنبند را امتحان کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرد.


FaceCake-closeup_002-500px-narenji-ir.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.