دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance برای کامپیوترهای مک منتشر خواهد شد

مصطفی باقرزاده - شنبه - ۵ مهر ۱۳۹۳ - 20:48

شرکت کونامی، ناشر عناوین Metal Gear,PES و Castlevania ، سرانجام پس از سال‌ها تصمیم به وارد کردن سری بازی‌های Metal Gear به سیستم‌عامل مک گرفت. اولین بازی از این سری که برای کامپیوترهای مک منتشر خواهد شد، Metal Gear Rising: Revengeance خواهد بود.

در ادامه با برخط باشید.

این بازی که یک عنوان فرعی از سری Metal Gear است و داستان نینجای سایبرگی معروف، «رایدن» را به تصویر می‌کشد، سال پیش برای کنسول‌های نسل هفتمی ایکس‌باکس‌ ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۴ نیز برای پلتفرم ویندوز منتشر شد.

تهیه‌کننده‌ی این عنوان، یوجی کورکادو از شرکت کونامی در این باره گفت: 

Metal Gear یک فرانچایز جهانی و همه‌گیر در بین پلتفرم‌ها است و به نظر من، ورود این سری به کامپیوترهای مک، بسیار دیر انجام شد. عنوان MGR: Revengeance نقطه‌ی عطفی در این سری است و می‌تواند یک معرفی ایده‌آل و بسیار مفید برای گیمرهای کامپیوترهای مک باشد.

کونامی برای ساخت و توسعه‌ی این عنوان بر روی سیستم‌عامل مک با شرکت نرم‌افزاری و تکنولوژی TransGaming همکاری کرده است.

ناگفته نماند کونامی ارائه دو بازی MGS: Ground Zeroes و MGS V: Phantom Pain را برای پلتفرم ویندوز علاوه بر کنسول‌های نسل هفتم و هشتم تایید کرده است اما تاریخ انتشار دقیقی برای این نسخه اعلام نکرد. گرچه اعلام شد MGS: Ground Zeroes قبل از نسخه‌ی اصلی برای پلتفرم ویندوز خواهد آمد. انتشار و ورود سری بازی‌های MGS به سیستم‌عامل مک می‌تواند سرآغاز انتشار نسخه‌های جدید این سری نیز برای پلتفرم مک باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.