دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

گوگل اپلیکیشن‌های خود را در دستگاه‌های اندرویدی افزایش می‌دهد

امین باقرزاده - شنبه - ۵ مهر ۱۳۹۳ - 17:59

با توجه به گزارشی که توسط The Information ارائه شده، احتمالا در دستگاه‌های اندرویدی آینده شاهد تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل بصورت از پیش نصب شده خواهیم بود. اسناد و قراردادهای محرمانه در خصوص نیازمندی‌های جدید قراردادهای گوگل نشان از افزایش نرم‌افزارهای از پیش نصب شده‌ی گوگل بر پلتفرم اندروید دارد.

 در دادامه با برخط همراه باشید.

 بر اساس دستورالعمل‌های جدید، تعداد اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ی گوگل بر روی پلتفرم اندروید به ۲۰ اپلیکیشن افزایش خواهد یافت که با در نظر گرفتن عدد قبلی که به ۹ اپلیکیشن اشاره داشت شاهد افرایش بیش از دو برابری این برنامه‌ها هستیم. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های گوگل طبق دستورالعمل جدید باید در قسمت مهمی و مشخصی از سیستم‌عامل قرار گرفته و مجموعه‌ی آن‌ها از طریق پوشه‌ای مشخص در صفحه ی خانگی در دسترس باشد.

این مساله بدان معناست که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی و... موظف هستند به بازچینی رابط برنامه‌های خود پرداخته و افزایش تعداد برنامه‌ها را نیز بپذیرند. گوگل تصمیم دارد در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل خود کنترل بیشتری بر روی ظاهر و رابط کاربری دستگاه‌ها اعمال کند که به موجب آن برخی تولیدکنندگان نظیر ZTE هم‌اکنون نیز لانچر گوگل ناو را بعنوان حالت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های خود سوار کرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید واکنش شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌سی به تصمیمات جدید گوگل در رابط کاربری دستگاه‌های جدید این شرکت‌ها چه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.