دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اولین مراحل حذف برند موبایل‌های نوکیا آغاز شد: انتقال وب‌سایت نوکیا به مایکروسافت

 مصطفی باقرزاده - شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 23:00

مایکروسافت سرانجام گوشی‌های لومیا را به خانه‌ی جدیدشان آورد. غول نرم‌افزاری دنیا در برنامه‌ریزی قصد دارد تا برند نوکیا و ویندوزفون را از تعطیلات سال جاری حذف کند و آن‌ها را تحت یک نام دربیاورد. در اولین حرکت٬ مایکروسافت سایت دستگاه‌های موبایل را راه‌اندازی کرد و هم‌چنین اعلام شده تا کاربرین و بازدیدکنندگان سایت نوکیا از این پس به سایت جدید مراجعه کنند.

مراحل انتقال سایت به خاطر حجم بالا و همین‌طور چند زبانه بودن به شکل فازبندی انجام می‌شود و در حال حاضر٬ بخش بریتانیا انتقال پیدا کرده است. این جزو آخرین تغییراتی است که مایکروسافت برای ادغام بخش موبایل نوکیا انجام خواهد داد .

با این‌که برند نوکیا در ظاهر از بین خواهد رفت٬ ولی شرکت نوکیا هنوز به بقا ادامه خواهد داد و به عنوان شرکتی جدا٬ به امور مخابراتی و ارتباطی به غیر از تجارت موبایل خواهد پرداخت. این موضوع را مدیرکل شرکت نوکیا٬ بری فرنچ تایید کرد و خاطر نشان ساخت نوکیا مسیر خود را قدرتمند ادامه خواهد داد با این‌که همان نوکیای چند سال پیش نخواهند بود٬ اما کاملا زنده هستند.

ما یکی از برترین زیرساخت‌های مخابراتی دنیا را در اختیار داریم و به نوعی سردم‌دار این بخش از تجارت جهانی هستیم. به یاد بیاوریم که نوکیا ۱۵۰ سال پیش از یک کارخانه تولید کاغذ شروع به کار کرد. ما این‌جا هستیم و به حیات نوکیا ادامه خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.