دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

سازه تبلیغاتی ال‌جی برای گوشی جی۳ رکورد گینس را از آن خود کرد!

امین باقرزاده - شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 20:02

ال‌جی نیز درست همانند سایر تولیدکنندگان گوشی از اهمیت تبلیغات و بازاریابی به خوبی آگاه است. در همین راستا این شرکت اقدام به ساخت یک بیلبورد تبلیغاتی جدید برای جی۳ کرده که عنوان «بزرگ‌ترین سازه تبلیغاتی در فضای خارجی» را در کتاب رکوردهای گینس از آن خود کرده است!

در ادامه با برخط باشید.

 این بیلبورد تبلیغاتی در ریاض، پایتخت عربستان صعودی ساخته شده و در کنار فرودگاه بین‌المللی ملک خالد واقع شده است. این ساختار 240 متر پهنا داشته و از 12 متر ارتفاع برخوردار است و در مجموع فضایی بالغ بر ۳٫۰۰۰ متر مربع را اشغال می‌کند. گزارش می‌شود که ۱۸۰۰ تن فولاد برای ساخت این سازه مصرف شده است. این سازه‌ی تبلیغاتی غول آسا قرار است هر ساله توسط 20 میلیون نفر که از طریق فرودگاه ملک خالد سفر می‌کنند دیده شود که طبق محاسبات ال‌جی، چیزی حدود 25 میلیون دلار در سال درآمد برای این شرکت جذب خواهد کرد.

با وجود اینکه در حال حاضر سازه‌ی مذکور به تبلیغ ال‌جی جی۳ اختصاص داده شده، اما می‌تواند در آینده برای معرفی و تبلیغ سایر محصولات آینده‌ی این شرکت کره‌ای مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. پرچمدار سال 2014 ال‌جی، از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد و احتمالا به اولین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت بدل خواهد شد که موفق شده آمار فروش بالای 10 میلیون واحد را به نام خود ثبت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.