دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

ZTE از فبلت بزرگ و ارزان قیمت ZMax برای اپراتور T-Mobile رونمایی کرد

رضا باقرزاده - چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - 19:48

شرکت چینی ZTE چندی پیش از آخرین تلفن هوشمند خود برای بازار آمریکا به نام ZMax رونمایی کرد. ZMax یک فبلت ۵.۷ اینچی است که به قیمت بسیار ارزان ۲۵۶ دلار یا ۱۰.۵۰ دلار به صورت ۲۴ ماهه ٬ برای اپراتور T-Mobile در نظر گرفته شده است.

 

ZMax از نظر طراحی ظاهری هیچ نکته‌ی جذاب و جالب توجهی ندارد و در یک رنگ مشکی کاملا یک دست بدون هیچ‌گونه نقش و طرحی ساخته شده است. این فبلت دارای یک باتری بزرگ ۳.۴۰۰ میلی‌آمپری است که در نوع خود بسیار قابل قبول خواهد بود. ۸ مگاپیکسل دوربین٬ صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۷۲۰p ٬ پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار اندروید نسخه ۴.۴ کیت‌کت از مشخصه‌های این فبلت شرکت ZTE می‌باشد. همچنین این شرکت اظهار داشته این فبلت از تکنولوژی‌ صدای دالبی‌دیجیتال و همین‌طور تکنولوژی‌های ارتباطی نظیر LTE و تماس با Wi-Fi بهره می‌برد.

ZTE برای کاهش قیمت این محصول٬‌ همان‌طور که گفته شد از یک بدنه‌ی کاملا ساده و معمولی از جنسی ارزان بهره برده اما با تمام این اوصاف٬ این بدنه در مقایسه با تلفن‌های هم‌رده بسیار خوب و راضی‌کننده است.هم‌چنین نسخه‌ی اندروید فبلت ZMax اندروید خالص است اما برای مثال اپلیکیشن دوربین از Nubia line در فبلت ZMax تعبیه شده تا کاربر کنترل بهتر و بیشتری را نسبت به اپلیکیشن معمول دوربین اندروید برای کارهای عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشد.

ZMax به نوعی از سیاست فروش تلفن‌های هوشمند سفید رنگ شرکت ZTE فاصله گرفته و در حال حاضر این سیاست فعلا در آمریکا اجرایی شده است. هنوز خبری از عرضه‌ی احتمالی این محصول در کشور‌های دیگر منتشر نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.