دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

قابلیت برقراری تماس صوتی به زودی در واتس آپ ؟!

مصطفی باقرزاده - چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - 18:00

واتس اپ شاید یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارها در حوزه ارسال پیام‌های متنی باشد، ولی نبود یک ویژگی مهم در آن بسیار احساس می‌شود؛ امکان برقراری و دریافت تماس صوتی. خب حالا خبر رسیده که این شرایط در آینده ای بسیار نزدیک تغییر خواهد کرد.

 

وب سایت NDTV Gadget به تازگی جدیدترین آپدیت واتس اپ برای سیستم عامل iOS را بررسی کرده و در کشفی جالب متوجه شده که اگر واتس اپ اجازه استفاده از میکروفون اسمارت فون شما را نداشته باشد، با پیام «واتس اپ برای ارسال پیام صوتی، ضبط ویدیو با صدا و دریافت و برقراری تماس صوتی به فعال بودن میکروفون نیاز دارد» به کاربر هشدار می‌دهد.

البته باید توجه داشت که این امکان هنوز در نرم افزار واتس اپ فعال نیست و تنها چنین ویژگی در این اپلیکیشن قرار داده شده و زمان فعال سازی عمومی آن هنوز مشخص نیست. با این اوصاف وجود چنین امکانی به زودی و در آینده ای نزدیک در واتس اپ فعال خواهد شد.

واتس اپ شاید در کشورهایی چون آمریکا محبوب نباشد، ولی موفق شده ۶۰۰ میلیون کاربر را از سرتاسر نقاط دنیا جذب کند که مطمئنا تعداد زیادی از آن‌ها نیز در ایران حضور دارند. شرکت واتس اپ چندین ماه قبل با قیمت ۱۶ میلیارد دلار از سوی فیس‌بوک خریداری شد.

منبع : phonearena

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.