دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

رییس جمهور: امروز کسی که اینترنت را نشناسد عالم نیست، بلکه دانشجو هم نیست

رضا باقرزاده - سه شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - 14:28

 روحانی: دنیای امروز شرایط جدیدی را پیش روی ما گذاشته است اگر امروز هم به نسل دوم موبایل نرسیم فردا خواهیم رسید فردا نرسیم روزهای آینده خواهیم رسید.

 حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در اجلاس روز جهانی مساجد به نقش ابزارهای جدید ارتباطی اشاره کرد

 در ادامه با ما باشید.

وی در این اجلاس گفت: نسل جوان ما امروز به قول سدید نیاز دارد ما نمی‌توانیم دروازه‌های دنیا را به روی نسل جوان ببندیم، راست است که باید نسل جوان را از آب مسموم برحذر داشت؛ درست است که باید نسل جوان را از هوای مسموم برحذر داشت اما چه کنیم که هوا آنچنان آلوده است که تنها با ماسک قوی می‌توان در برابر این هوا مقاومت کرد.

روحانی تأکید کرد: نسل جوان ما نیاز به توان و قدرت ایستادگی دارد، نسل جوان ما نیاز به آگاهی دارد و در برابر آب‌های آلوده باید آنها را آگاه کرد، فضای امروز پر شده از وسایل ارتباطی جدید و نسل جوان باید با آگاهی از آنها استفاده کند.

وی اظهار داشت: زمانی اگر یک مؤمن رادیویی در خانه داشت آن را پنهان می‌کرد و تنها با آن اخبار گوش می‌داد فکر می‌کنم دیگر از آن دوران عبور کردیم و دیگر نه کمدی وجود دارد و نه قفلی.

روحانی اضافه کرد: دنیای امروز شرایط جدیدی را پیش روی ما گذاشته است اگر امروز هم به نسل دوم موبایل نرسیم فردا خواهیم رسید فردا نرسیم روزهای آینده خواهیم رسید.

رئیس‌جمهور ادامه داد: هجمه‌ای که در دنیای امروز وجود دارد قابل توجه است، کسی که اینترنت را نداند در دنیای امروز نه تنها او را عالم نمی‌دانند بلکه دانشجو هم نمی‌دانند، امروز اگر کسی نتواند از اینترنت استفاده کند حق ورود به دانشگاه را هم ندارد.

وی گفت‌: مگر می‌شود در دنیای امروز این ابزار را کنار بگذاریم البته این ابزار نیاز به آگاهی، هوشیاری و حمایت نسل جوان را دارد.

منبع: ITNA

نظرات 1 + ارسال نظر
شارژ رایتل سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 14:39 http://sharjerightel.ir

سلام دوست عزیز لطفا سایت من رو به آدرس http://sharjerightel.ir با نام خرید شارژ رایتل یا شارژ رایتل یا خرید شارژ یا رایتل در سایت خودتون لینک کنید همچنین جهت تبادل لینک می توانید به http://sharjerightel.ir/links مراجعه نمایید که دارای رنک بالایی از گوگل می باشد با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.