دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

نسخه‌ی اولیه ویندوز 9 با نام Threshold ماه آینده منتشر خواهد شد.

رضا باقرزاده - شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 17:01

براساس اطلاعاتی که از طریق منابع نزدیک به مایکروسافت فاش شده، این کمپانی در تلاش است تا نسخه‌ای اولیه از ویندوز ۹ را با نام Threshold ماه آینده منتشر کند. به این ترتیب فاصله بین عرضه نسخه‌های مختلف ویندوز به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

 در ادامه با ما باشید. 

براساس اطلاعاتی که در اختیار ZDnet قرار گرفته، افرادی که درصدد نصب این نسخه‌ی اولیه باشند، باید با دریافت بروزرسانی‌های ماهینه که بصورت خودکار توسط مایکروسافت منتشر خواهد شد، موافقت نمایند. Threshold نسخه‌ی آتی ویندوز خواهد بود که براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده، نسخه‌ی نهایی آن با نام ویندوز ۹ در بهار سال 2015 میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود ترش‌هولد با امکاناتی جدید همراه باشد. گفته می‌شود هدف اصلی مایکروسافت در این ویندوز، بالا بردن کاربرد آن در ابزار‌هایی است که فاقد قابلیت‌های لمسی بوده و ماوس و کیبورد نقش اصلی را در این سیستم‌ها بازی می‌کنند.

براساس اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد ویندوز ۹ منتشر شده، می‌توان انتظار وجود قابلیت‌هایی چون منوی استارت در محیط دسکتاپ یا دسکتاپ‌های مجازی و حذف منوی چارم اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد باید در انتظار میزبانی ترش‌هولد از سیستم صوتی هوشمند ردموندی‌ها، یهنی کورتنا نیز باشیم.

مایکروسافت اظهار نظری در مورد این اخبار نداشته و اطلاعاتی را از زمان انتشار و همچنین قیمت نسخه‌های مختلف ویندوز ۹ ارائه نکرده است. مایکروسافت ویندوز ۸ را نیز در سه مرحله‌ی اساسی منتشر کرده که شامل انتشار نسخه‌ی اولیه‌ در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۱، نسخه‌ی دوم آزمایشی یا نسخه‌ی مصرف‌کننده در 29 فوریه ۲۰۱۲ و نسخه‌ی نهایی ویندوز ۸ در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۲ بود.

براساس شنیده‌ها مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه‌ی آتی ویندوز خود را سریع‌تر عرضه نماید، از این‌رو افراد درگیر در این پروژه به سرعت در حال توسعه‌ی ویندوز ۹ هستند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاقمندان قادر خواهند بود تا این نسخه را دریافت نموده و آزمایش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.