دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اپ خط: با MyScript Calculator پیچیده‌ترین عبارات ریاضی را بصورت دستی بنویسید

رضا باقرزاده - جمعه - 17 مرداد ۱۳۹۳ - 19:45

پیش‌تر در بخشاپ خط اپلیکیشن MyScript Stylus را معرفی کردیم، حال در ادامه به معرفی اپلیکیشن کاربردی دیگری از همین کمپانی خواهیم پرداخت که یکی از بهترین ماشین‌حساب‌های تولید شده برای اندروید و iOS است. در صورتی که به‌دنبال سهولت وارد کردن عبارات ریاضی در ماشین حساب هستید، با ما همراه باشید.

MyScript Calculator یک ماشین حساب بسیار پیشرفته فاقد کلید‌های پیچیده است. این اپلیکیشن قادر است انواع محاسبات پیچیده‌ی طولانی و وقت‌گیر را براحتی و در کسری از ثانیه حل کرده و جواب را در اختیار کاربر قرار دهد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که روزانه محاسبات پیچیده‌ی فراوانی را توسط ماشین حساب انجام می‌دهید و از فشاردادن کلید‌های مختلف و گیج‌کننده خسته شده‌اید یا در انجام تکالیف مدرسه و دانشگاه خود کمی نیاز به کمک دارید، MyScript Calculator یکی از بهترین اپلیکیشن‌های شما خواهد بود. محیط این اپلیکیشن فاقد هر گونه کلیدی است، از این‌رو برای وارد کردن عبارات ریاضی باید از انگشت یا قلم تلفن‌هوشمند یا تبلت خود کمک بگیرید.

پس از وارد کردن عبارات ریاضی مورد نظر اپلیکیشن عبارات وارد شده را شناسایی کرده و پس از تبدیل آن ها به فرم استاندارد نتیجه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ماشین حساب فقط برای محاسبه‌ی طرف دوم معادلات ریاضی کاربرد نداشته و حتی می‌توان با داشتن پاسخ معادله، مجهول موجود داخل عبارت ریاضی را نیز با استفاده از این ماشین حساب محاسبه کرد.

در قسمت تنظیمات علاوه بر موارد استاندارد موجود در همه‌ی ماشین‌‌حساب‌ها همچون محاسبه با استفاده از درجه یا رادیان تنظیمات دیگری نیز قرار دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به تبدیل محیط ماشین حساب برای استفاده توسط افراد چپ‌دست اشاره کرد. محاسبات بصورت پیش‌فرض بصورت خودکار انجام می‌شود که در صورت طولانی بودن عبارات وارد شده کمی آزاردهنده است که می‌توان با انجام تنظیمات و قراردادن کلید Calculate انجام محاسبه را بصورت دستی انجام داد.



 
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل  REZANANI1375@GMAIL.COM  با ما در میان بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.